
Laatutyökalut työterveyshuollon laadun arviointiin
Tieto luo perustan toiminnan laadun ja yhteistyön kehittämiseen. Arviointityökalut auttavat sinua tuottamaan ajantasaista tietoa myös lain edellyttämään laatujärjestelmään.
Kun haluat parantaa laatua tai vaikuttavuutta, työkalut paljastavat kehittämisen kohteet
Työterveyshuollon asiakastyytyväisyys- ja itsearviointityökaluista saat joustavan ja ketterän tuen työterveystoiminnan kehittämiseen. Laatutyökaluilla
- pääsette arvioimaan työterveysyhteistyön laatua - vastaako työterveyshuoltonne tarjoamat palvelut asiakkaidenne tarpeita ja odotuksia
- saatte tukea yhteistyön ja kumppanuuden edistämiseen
- saatte arvokasta tietoa entistä asiakaslähtöisempien palveluprosessien kehittämiseksi
- varmistutte toimintanne laadusta ja tuloksellisuudesta
- voitte tarkastella toimintanne laatua suhteessa muihin työterveyshuollon toimijoihin valtakunnallisen vertailuaineiston avulla.
Laadun avaimet ovat helppokäyttöisiä sähköisiä työkaluja
Yritysavain
Yritysavaimen avulla pääset pureutumaan yritysasiakkaidenne työterveysyhteistyön laatuun sekä palveluiden toimivuuteen ja yhteistyön sujuvuuteen.
Asiakasavain
Asiakasavaimen avulla kartoitatte työterveyshuollon palveluita käyttävien henkilöasiakkaiden odotuksia ja asiakastyytyväisyyttä.
Laatuavain-itsearviointityökalu
Laatuavaimella arvioit oman työterveysorganisaatiosi toiminnan laatua, tuloksellisuutta ja sisäisiä prosesseja. Avaimen avulla tunnistat kehittämisen kohteet entistä asiakaslähtöisempien palveluprosessien rakentamiseksi.
Valtakunnallinen vertailuaineisto
Vertailuaineiston avulla voit tarkastella toimintaanne ja asiakastyytyväisyyttä myös suhteessa muihin työterveyshuollon toimijoihin niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin.
Ota yhteyttä, niin kerron lisää!
