Tilaako yrityksesi analyysipalveluja usein? Asiakasportaali helpottaa arkeanne

Sähköinen analyysipalvelujen asiakasportaali kannattaa ottaa käyttöön silloin, kun sinulla on tarve tilata sisäilma-, haitta-aine- tai työhygieenisiä analyyseja säännöllisesti.
-

ARTIKKELI | PALVELUT

Analyysipalvelujen asiakasportaali on suunnattu sekä vanhoille että uusille asiakkaille. Käytön edellytyksenä on, että yrityksellä on Y-tunnus ja näytteitä toimitetaan analysoitavaksi säännöllisesti. Yksityisasiakkaat voivat asioida tuttuun tapaan verkkokaupassa, ja yksittäiset tilaukset voi myös edelleen tehdä analyysien verkkosivuilta löytyvien tilauslomakkeiden kautta.

Laaja analyysivalikoima ja tulosten seuranta yhdessä paikassa

Asiakasportaalissa on tilattavana yli 100 erilaista analyysia. Portaalissa voit myös tilata näytteenottotarvikkeita kuten näytteenottopumppuja ja -keräimiä, seurata analyysien etenemistä ja tarkastella analyysivastauksia. Lisäksi voit vertailla samasta näytteenottopisteestä eri aikoina otettujen näytteiden tuloksia.

Portaalin käyttöönotto on helppoa ja autamme tarvittaessa henkilökohtaisesti

Pääset käyttämään portaalia, kun rekisteröit yrityksesi portaalin käyttäjäksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen analyysipalvelut [at] ttl.fi (analyysipalvelut[at]ttl[dot]fi). Ilmoita sähköpostissa yrityksen nimi, Y-tunnus sekä yhteyshenkilö ja hänen sähköpostiosoitteensa.

Suosittelemme, että jokaisella yrityksellä on yksi henkilö, joka toimii yhteyshenkilönä asiakasportaalin käytössä. Jos et ole varma, onko yrityksesi jo rekisteröitynyt portaalin käyttäjäksi, voit olla yhteydessä meihin, niin tarkistamme asian puolestasi. 

Portaalin palvelusivulta löydät tarkemmat ohjeet portaalin käyttöönottoon. Voit myös varata ajan portaalin henkilökohtaiseen käyttöopastukseen kehittämispäälliköltämme Timo Laajalta. Voit itse valita sopivan ajankohdan käyttöopastusta varten suoraan Timon kalenterista: varaa aika käyttöopastukseen.

Omaa tarvetta ja portaalin käyttöä pohtiessa kannattaa myös tutustua asiakasportaalin usein kysyttyihin kysymyksiin.


 

Kysy lisää analyysipalveluista ja asiakasportaalista

Henkilökuva Maija Kirsi.

Maija Kirsi

asiakkuuspäällikkö
Sähköpostiosoite
maija.kirsi [at] ttl.fi
Puhelin
+358 30 474 7024
Timo Laaja

Timo Laaja

kehittämispäällikkö
Sähköpostiosoite
timo.laaja [at] ttl.fi
Puhelin
+358 30 474 2956

Avainsanat

Jaa sisältö somessa!